Referenties

Lees hier wat particuliere klanten en bedrijven waar ik auto’s voor restaureer zeggen over de samenwerking.

Mijn Alfa Romeo Giulietta Sprint Veloce (convortevole) heb ik door Mike laten restaureren. Ik ben bij 4 andere plaatwerk bedrijven op bezoek geweest die allen goede recenties hadden en heb uiteindeljk voor Mike gekozen. Het werk dat ik van hem gezien had was net iets verfijnder en strakker dan van de anderen (en prijstechnisch ook goed). Het resultaat van Mike’s werk aan mijn Alfa was buitengewoon. Daarnaast waardering dat Mike hier en daar ook nog wat extra zaken opgepakt heeft die niet gevraagd waren, maar wel essentieel waren voor het eindresultaat (zoals passend maken van de bumpers en het namaken van krik dopjes).

Kees-Jan Mars

Waarom komen we al jaren bij Mike met plaatwerk restauraties van onze Alfa’s ? Ten eerste als je een keer bij Mike binnen loopt krijg je meteen het idée met een Alfa liefhebber zaken te gaan doen. Sowieso staan er meestal een aantal Alfa’s in bewerking wat gelijk veel vertrouwen geeft.

Mike heeft voor ons een Giulia, Spider, nogmaals een Giulia en een deelrestauratie aan een Giulietta SS gedaan. Tot volle tevredenheid en ook het meedenken vinden we een groot voordeel.

Ton en Jan Ottevanger

Mike is een echte plaatwerk kunstenaar. Prachtige vent die met volle overgave en passie aan je project werkt. Wanneer je er zelf geen gat meer in ziet . . . . vraag het aan Mike.

Hij heeft meermaals laswerk voor mij verricht aan een krokante Land Cruiser. Resultaat is geheel onzichtbaar en sterker dan ooit tevoren.

Hij denkt met je mee, en altijd in oplossingen.
Zeker een aanrader!

Remko Labee

Van deelrestauratie tot complete herbouw, Mike doet het! Meedenken, afspraken nakomen, verbazen en hij maakt het af. Scrap heeft de carrosserie van mijn Alfa Giulia Sprint GT gerestaureerd, super blij mee!

Freek Veldhuizen

Na de nodige zoektochten bij garagebedrijven en op het internet ben ik bij Mike terecht gekomen met mijn Alfa Romeo Giulia uit 1971. Na een telefoontje en wat mailverkeer zijn wij tot een overeenkomst gekomen en is Mike aan de slag gegaan met de dame. Vrijwel de gehele onderste 20cm van de auto, haar deurhuiden en achterzijde zijn door hem vervangen. Daarnaast hebben kleine plekjes patchdelen gekregen of zijn roestgaatjes opengewerkt en dichtgelast.

Op basis van Mike zijn rijke ervaring met het herstellen van Giulias zit het tempo er goed in maar gaat het niet ten koste van de uiteindelijke kwaliteit. Niet alle reproductie plaatmateriaal heeft de gelijke detaillering als het origineel. Dit heeft onder andere geresulteerd in het advies van Mike om op een aantal plaatsen de originele puntlasverbindingen te laten zitten en de replica delen iets aan te passen.  Hierdoor zijn niet alleen de originele puntlassen intact gebleven maar ook de originele ‘haakse’ overgang in de dorpels zijn behouden. Het laswerk wordt er niet makkelijker op, maar het resultaat ..man man.. dat mag er echt zijn!

Voor sommige door mij aangeleverde vervangend plaatwerkdelen heeft Mike in overleg betere restauratiedelen gekocht en verwerkt. Na het verwijderen van de rotte deurhuiden heeft hij ook het stralen van de deurframes verzorgt.

Tussentijds hebben we de auto uiteraard bezocht om de vorderingen te zien. Mike heeft ons continue op de hoogte gehouden van het urenverloop en de bijbehorende kosten. 

Overall dik tevreden met het door Mike verrichte werk, ik kan niet anders zeggen als, probeer het zelf eens uit!

Maurice Maissan

Reeds 4 jaar klant bij Scrap (Mike). Mike heeft nu twee oldtimers van Fiat Type 500 (beide uit 1970) gerestaureerd en volledig aangepast naar Cabrio type Jolly.

Tijdens mijn eerste bezoek had ik tekeningen en foto’s meegenomen met het verzoek of Mike mijn huidige Fiat’s 500 kon kon aanpassen. Twee dagen later nam Mike contact met mij op dat hij het wel zag zitten om dit te doen. Vervolgens een afspraak gemaakt en 3 weken later was Mike al begonnen met de eerste ombouw. Tijdens de ombouw kreeg ik netjes iedere dag foto’s van de gemaakte werkzaamheden en 5 werkdagen later was Mike al zover dat ik de omgebouwde en aangepast Fiat 500 kon ophalen.

Alles was precies zoals besproken aangepast. Vervolgens naar de spuiter gebracht, die ook onder de indruk was van het mooie laswerk. Plaatwerk was mooi strak en mooie lassen wat weer scheelde in het werk voor de spuiter dus ook niet onbelangrijk. Drie maanden later heeft Mike nummer twee ook aangepast (exact hetzelfde als het eerste exemplaar) dus ik heb nu een rode en blauwe Fiat 500 Jolly Replica.

Begin 2024 gaat Mike een Fiat 500 Abarth ombouwen / aanpassen naar een Roadster 500 ook vanaf tekening en foto’s. Ik benieuwd, maar dat gaat zeker goedkomen bij Scrap !!

Erik Steffers

Mike is een ultieme vakman, waar je écht van op aan kunt. Geen carrosserie zo slecht, geen constructie zo ingewikkeld of hij kan het maken of oplossen. Met ongelofelijke precisie en vrijwel zonder zichtbare naden. Scheelt uiteindelijk enorm in de kosten, omdat de spuiter aanzienlijk minder werk heeft bij het strak maken.
Natuurlijk zijn er meer goede lassers die ook zeer vaardig zijn, maar Mike heeft daarbij nog persoonlijke eigenschappen die minstens zo belangrijk zijn: hij werkt zeer efficiënt, is correct, reageert snel op vragen, komt afspraken na, communiceert zeer goed tijdens de klus, met foto’s en uitleg én bovenal is hij ontzettend sympathiek, vriendelijk en toegankelijk. Kortom: Mike is een topper in zijn vakgebied! Warm aanbevolen.

Job Vreugdenhil & Leontien van Brummelen
Classic Paradise
 

Heeft jouw klassieker restauratie nodig?

Als je een klassieke auto hebt die een restauratie nodig heeft, neem dan vandaag nog contact op met SCRAP Oldtimer Restauratie, plaatwerkbedrijf voor klassieke auto’s. Ik help je graag om je auto in zijn oorspronkelijke glorie te herstellen.

Of je nu op zoek bent naar een volledige restauratie of gewoon wat kleine laswerkzaamheden nodig heeft, ik sta klaar om je te helpen.

Bel of mail mij om een afspraak te maken en dan kijken we samen of we jouw klassieke auto weer tot leven kunnen brengen!